babycool kizceannesi doktor kontrolumde ogrenmistim gayet iyiyim hayatimi etkileyen sonuclar dogurmadi dedigim gibi sadece sezaryan olmasi gerekliymis boyle durumlarda onun disinda hic bir sıkıntı yok kafana takma sen kontrolllerini aksatma yeter 🙏
dondurmalibebegim kizceannesi bende hiç siğil ben olmadı canım. Siğil ve ben olmasına üzülme çünkü kanser yapmayan en düşük tipleri siğile sebep oluyor. Bendeki tipleri siğil yapmıyor ama kanser yapma riskleri çok yüksek. Benimde kaşıntılarım oluyordu geçmiyoe şişiyordu acıyodu kaşıdıkça akıntım kötü kokulu oluyordu. Öylelikle öğrendim ben. Beslenmemi düzeltip aşı oldum şükür bidaha 3 senedir tekrarlamadı hiç 🤲🏻
Cigdemmom kizceannesi öyle ama canım bakma sakın midem ağrıyor diye bir ara baktım kanser yazıyor halbuki üşütmüşüm sonradan anladım 😅
Yavrucuk07 aslidbd hayır alakası yok ,ben öyle birşey demedim, ben hpv için sadece sirkeyi tavsiye ettim,onu da kendim yapıp ve faydasını gördüğüm için
aslidbd Yavrucuk07 bir doktora ‘ben siğillerim için vajinama sirke sürdüm geçti, çok işe yarıyor’ desen keşke… ama o da seni ikna edemez değil mi?
Yavrucuk07 aslidbd hem bilip bilmeden de suçlamayın, ben bilmediğim şeyleri hiçkimseye tavsiye etmem burda,bildiğim etiğim ve faydasını gördüğüm şeyleri tavsiye ederim, sende okumak zorunda değilsin.
Tugbayilmaz-_-53 Merhaba. İlk evlendiğim zaman eşimden bana geçti bu virüs. Smear testinde zararsız hpv türlerinden biri olarak çıktı. Siğil oluşturmuş ağır antibiyotik ve iğne kullandık ikimizde. Aşıyı da satın aldık ancak soğuk zincirdi hamile kaldım vs yaptıramadım. 600tl gibi bir şeydi sanırım tek dozu. Hamileliğimin 7. Ayında bağışıklık sistemim düştü ve nüksetti. Doktorum sezeryan önerdi. Şuan geçti bende doktoruma normal doğum istediğimi söyledim çünkü vajinal doğumun gerçekleşeceği yerde değildi.
kizceannesi Tugbayilmaz-_-53 çok geçmiş olsun canım bende sigil var ve doktorum bana normal doğuracaksın diyor
kizceannesi Tugbayilmaz-_-53 benim doktorum sordu sana sıkıntı yaratıyorsa siğiller eğer alalım dedi bende şuan sigillerimde sıkıntı yok kaşıntı agrı gibi akıntım da yok normal denecek derecede var bende sigillerimi elletmedim belki kendiliğinden geçer diye onun için doktorum doğumdan sonra tek doz aşı olacaksın dedi doğumumu bekliyorum smear testim temiz çıktı ama işte hamileliğinde verdiği sebeblerde çok sıkıntı yaptım çocuğumu bile etkiledi doğru düzgün yemedim uyuyamadım 4 gündür
dondurmalibebegim Hpv olanlarda zorunlu sezaryen öneriyorlar. Doğum kanalında bebeğin ağzına gidebileceği ordan boğazlarına gidebileceği işte ses tellerine zarar vereceği gibi gibi şeyler. Ama bana araştırmalarım sonucu hiç kesinliği olmayan bilgiler gibi geldi. O kadar kadın var ki hpv olduğundan habersiz normal doğum yapıyor yıllardır asırlardır yani. Kesinliği ve araştırmaları net olmayan şeyler sezaryen doğuma itiyor. Ben normal yapmak istiyorum Allah nasip ederse. Allahıma teslim olup inşallah sağlıklıca kucağımıza almak nasip olur
kizceannesi dondurmalibebegim aslında kesinlikle haklısın bu zamana kadar eskiden yaşayan insanlar hangileri doktor kontrolünde doğum yapmışki
dondurmalibebegim kizceannesi canım bak güncel bir araştırmaya denk geldim. Okudum güney korede yapılmış araştırma. https://www.google.com/amp/s/www.drozdogan.com/amp/hpv-gebelikte-anneden-bebege-gecer-mi-nasil-bulasir-korunma-asi.html Hpvli doğum yapan 8 kadının 7 sinde bebekde hpv pozitif. Ve bu doğumdan önce daha anne karnındayken alınan örneklerle pozitiflik. Ki bu 8 kadından 5 i sezaryen doğum ve bebekler pozitif. Yani hpvnin sezaryenle geçmeyeceği falan muallak. Bazı araştırmalarda hpv anne karnındayken bulaşmaz bazısıda bulaşır diyor. O yüzden doğum kesinlikle belirleyici olmamalı. Normal yapabilirsek inşallah normal doğumumuz olur.
Aysecan123 dondurmalibebegim [ Bende bir universitenin pdf ini okumustum ve istatistiksel verilere gore anne karninda da bulasabilir diyordu. Sezeryanla dogursa bile.. ve ustteki link bir onkolog yani alani hpv olan bir doktorun paylasimi. Ama ben cok fazla jinekolojik onkolog takip ediyorum ve hepsine sordum instagramdan mesajla. Sadece bu dr normal dogum yapabilirsiniz diyor, digerleri hep sezeryan onerdi. Bu durumda yine de icim rahat etmiyor acikcasi normal dogurmaya.. allahim insallah kurtuluruz bu illetden
semirra kizceannesi smear testi temizse korkmana gerek yok belki pis bir tuvalet kullandin ondan boyle oldu acaba? hamilleikte bagisiklik biraz dusunce bu tur seyler cikabilir cok kafana takma birsey olmaz insllah.