iko-5006 kizceannesi o zamn bekardım ve smear testi yaptıramamıştım haliyle sadece yakıldı ve aşı oldum tabi bağışıklığıda yüksek tutmak gerekiyor şuan 21 haftalık hamileyim aşıdan snra tekrar gitmedm kontrole bende burda gördüm o sebeble aklıma düştü açıkcası doktorla konuşucam büyük ihtimalle
kizceannesi iko-5006 evet konuşun belki tekrar smear testi yapar ztn şöyle bir durum var eğer zararsız olan türü ise 2 sene içinde vücuttan hemen hemen atılıyor eşiniz tedavi oldu mu peki
kizceannesi iko-5006 benim sigillerim küçük küçük kimisine karnabahar şeklinde sadece bir tane büyük var ama agrıö felan yok sizde nasıldı benim genital bölgemin içinde
kizceannesi iko-5006 peki size hpv tip testi yapıldı mı yoksa direk doktorunuz zararsız olan mı dedi hpv testi de smear testi gibi yapılıyor
iko-5006 kizceannesi benimde aynı şekildeydi dışında içinde küçükleride vardı yaktı doktor o zaman yoktu hpv testi gerçekten yada vardı belkide benm hastanemde yoktu e bekar olduğum için smear testide alamadılar aşıya güveniyorum açıkcası ama şimdi ne çıkar bilemem
kizceannesi iko-5006 aşı ztn iyi bir şey gerçekten beni aklımı kurcalayan hpv tip testi yaptırmak istiyorum eğer zararsız olan tipleri varsa aşı koruma sağlıyor sadece yılda bir smear vermek yeterli oluyor
kizceannesi iko-5006 Allah kimseyi korktuğu yere uğratmasın beniö için dua edin lütfen inşallah bendede zararsız tipi vardır
dondurmalibebegim kizceannesi canım bende ilk çıktığında çok üzülmüştüm ağlamıştım. Ama artık bu neredeyse her kadının başına gelir oldu. Bende siğil çıkarmayan yüksek risk grubundaki tipleri var. 5 tip barındırıyorum hepside orta ve yüksek risk. Smearlarım normal. Bana eşimden geçti çünkü eşimde de yaygın olmayan siğil ve ben vardı. Ona doktoru eşinde muayene olmalı çünkü onada geçmiştir demişti ve biz öylelikle öğrenmiştik. Bende hijyenime deli gibi dikkat ettiğim halde kaşıntı akıntı mantar gibi etkileri vardı meğerse hpv yüzündenmiş. Bende aşı oldum 3 doz. Aşıdan sonra bidaha hiç bir şikayetim olmadı. Ama eşinle arana mesafe koymana gerek yok çünkü hpv senin vücudunda yeni oluşmuş sayılmaz. Uçuk virüsü gibi düşün. Bağışıklığın düştüğü an siğillerle kendini gösteriyor. O yüzden hpvyi ne zaman kaptın bilemezsin ki eşinden sana yada senden eşine geçti zaten. Eşinin bağışıklığı düşük olursa direnemezse vücudu oda sen gibi siğil ben çıkarabilir. Oda kendi özel kontrollerini kendi yapsın. Siğilleri yakıyorlar ve düşüyor. Benim eşim yaktırıyor tekrar böyle bişeylere sıkıntı edip üzüldüğü dönemlerde yeniden çıkıyor. Aynı uçuk virüsü gibi. O yüzden kendini hastalıklı vebalı gibi görüp soyutlama ☺️🌸 devamlı smear kontrollerini yaptırırsın doğumdan sonra 6 ayda senede1 falan için hep rahat olur.
QOH kizceannesi çok geçmiş olsun,umarım iyileşirsiniz en kısa zamanda.Neden oluyormuş doktor söyledi mi?
hemsirebirannee kizceannesi Hamileyken smear alınabiliyor çok kafana takıyorsan aldırabilirsin doktorunla konuşup. Ve gerçekten bu durumu bir an önce aşman lazım bu kadar üzülecek bir şey yok. Kötü hastalığa çevirme ihtimali çok çok düşük ve o genelde farkedilmediğinde yaşlanınca ortaya çıkıyor. Açıkçası doktorunuza iyi denk gelmişsiniz burada çoğu doktor direkt sezeryan diyor siğil varsa sizin ki tam tersi normal demiş şanslısınz
kizceannesi hemsirebirannee yurtdışında yaşıyorum sezeryan olmak istiyorum dedim hayır normal olsun dedi hiç bir zararı yok dedi doğumdan sonra aşını yapcaz dedi ben kendim söyledim hatta bebeğe bulaşırmış felan doktorum normal doğum yapman senin için en iyisi olacak dedi ve normal diyoruz şuan
kizceannesi hemsirebirannee sorun şurda ki smear aldım doktorun yanında oturdum ağladım sonuçlar temiz geldi bu benim gebelikten bu yana 3. Smear testim hatta burda hep yapıyorlar her ihtimale karşı bende işte kafama şunu takıyorum tamam sigil çıkartan türü zararsız ama ya zararlı türleri de varsa diye 4 gün sonra normal doktor randevum var bu kez hpv-DNA isteyecem içimin rahatlaması için
aslidbd Yavrucuk07 siz şey misiniz hani bu covid için de sirkeli suyla gargara yapın, kelle paça için diyip de rezil olan???? virüs bu virüs sirkeyle mi geçireceksiniz? yalan yanlış bilgiler vermeyin insanlara, iyi kezzap dememişsin ama
Yavrucuk07 aslidbd hayır alakası yok ,ben öyle birşey demedim, ben hpv için sadece sirkeyi tavsiye ettim,onu da kendim yapıp ve faydasını gördüğüm için
Yavrucuk07 aslidbd hem bilip bilmeden de suçlamayın, ben bilmediğim şeyleri hiçkimseye tavsiye etmem burda,bildiğim etiğim ve faydasını gördüğüm şeyleri tavsiye ederim, sende okumak zorunda değilsin.
dilancetinnn kizceannesi merhaba brnde siğil yok ama bu virüs varmış doktor kötü değil ama 6 ayda bir smear ver dedi . Ben hamile olduktan sonra vermedim . Türkiye de bu aşı yapılıyor mu. Nerede yapılıyor . Eşimde tedavi olması gerekecekse hangi doktora gitmeli erkeklere de bu aşı yapılıyor mı 🙏🏾
kizceannesi dilancetinnn merhaba geçmiş olsun öncelikle evet Türkiye’de yapılıyor diye biliyorum ama ücretli diye biliyorum yanlış yönlendirmeyeyim siz nasıl farkettiğimiz bunu
kizceannesi dilancetinnn şuan kaç haftalık gebesiniz ben doğumdan sonra aşı olacakmışım doktorum bana öyle söyledi
kizceannesi dilancetinnn sadece smear vererek mi kötü yada iyi huylu olup olmadığını öğrendiniz ben tam olarak bilgi sahibi değilim nasıl oldu sizde anlatırmısınız
dilancetinnn kizceannesi hem smear yapıldı hem de kolkoskopi ama kanser değil dedi . Ama 6 ayda bir smear yapalım dedi doktorum ama bana herhangi bir tedavi ve aşıdan bahsetmedi . Sadece bundan sonra korunmalısın demişti . Uzun süre korunarak ilişkiye girdim ama bebek özlemiyle ara verdim hamile kaldıktan sonra da korunmay devam ettim
babycool kizceannesi merhaba hpv virusu bende de vardi kanser yapan tip 16 18di asi tedavisi oldum cocuk planlarimi erteledim. Ama sigil sorunu yasamadim onlar kanser yapmayan tiplerinde goruluyormus ve turkiyedeki hemen hemen her kadinda hpv farkli turler olarak varmis asi da sadece ilerleyip kotu sonuclar dogurmasini engelliyormus yani omur boyu virusu yok etmiyormus onun icin cinsel birliktelik olmadan virusu kapmadan asi olunmaliymis.ayrica doktorum uzun uzun acikladi 4 evreden sonra kansere ceviriyormus uzun bir surec ve duzenli smear testi yaptiran kadinlar mutlaka fark edip onlemini alabiliyor biraz bilinclenmemiz lazim sadece internette yazilanlari sakin okuma yakinim okumus bana cok uzulmustu hastalikliymisim gibi. Ama alakasi yok herkeste olan bi virus sadece normal doğum yasak yani ben yapmiyorum bebek kanaldan gecerken bulasiyormus