kizceannesi Hiç öyle düşünmeyin birçok kadında çıkıyor zaten kötü huylu olsa doktorunuz kesin söylerdi size stres yapmayın geçecektir, aşıdan sonra da bir daha olmaz. Evet vücutta oluyor bulaştıktan hemen sonra çıkmayabilir bağışıklık düşünce ortaya çıkıyor bazılarının hiç çıkmıyor vs kişiden kişiye değişir. Siz kendinizi ve bebeğinizi üzmeyin yavaş yavaş geçecektir arkadaşımın kendi kendine geçiyor şuan