busra1485 Semrakrbck bibs diye bi marka var silikon damaksız emzik üretiyor yani aynı anne meme başı gibi yuvarlak bi bakın derim ben bu konuyu çok araştırıp bibs marka aldım biraz pahalı ama bebeğimin sağlığından önemli değil
Dilekcnkn Semrakrbck İlk aldıklarım wee oldu sonra ikinci oğlumda avente geçtim şu an aldığım avent ultra air gece yananlardan aldım
Gamzeakd Semrakrbck em iyisi avent canım . Bozuklukta yapmıyor. Avent ultra air kullandım oğlımda kızımada aynısını aldım 👍
Semrakrbck Adalina09 sizin bayağı bağımlı olmuş ben sadece geceleri vermek istiyorm çünkü bazen tok olduğu halde emmek istiyor sonra hep kusuyor
Semrakrbck Papatya5688 valla inanır msn senin bu yazini okuduktan sonra besleme çekip verdim şimdi tuttu şaşkın şaşkın bakıyor ama elimdeki wee babynin ona bibsin alacam sanırım
Papatya5688 Semrakrbck rahat edersin canim Emzik çesitleri cok bende aventin aldim tutmadi eczaneden 20 tl ye bitane aldjm onu tuttuu 😊❤️
Semrakrbck Tugce0133 bende kıyamıyordum da biraz hem ilk zamanlar emsin kilo alsın diye ama şimdi hep aranıyor
Gamzeakd Semrakrbck ben ilk günü vermeyi düşünüyorum 😂😂 oğlumda da emzik kullandım hiç bir sıkıntı olmadı . Çok rahat ediyor insan . Sonra anne memesini yalancı meme niyetine kullanıyor bebekler çünkü 🥰
_Elifffffff_ Semrakrbck 3 yaşına kadar emzik emdi kızım hiç bir problem olmadı dişlerinde ayrıca doğar doğmaz ağzına verdim emziği uykuya dalarken çok işime yarıyordu şimdi yine oglumada aynısı yapicam🙂
Serapveminikleri Semrakrbck Kızım 2 buçuk yıl emdi maşallah fisleri inci gibi kucuck ve çok güzel 🥰şimdi ki kızım 12 günlük vermeye çalışıyorum oda çok aktif emiyor bırakmıyor zaten süt yok bu şekilde süt hiç yetmiyor :( vermeye çalışıyorum tutmuyor :(
Semrakrbck Serapveminikleri ayy öyle de zor benim bebeğimde çok aktif emiyor memem bazen ağrıyor artık mecbur emzik vercem şimdilik wee baby veriyorm bibs sipariş verdim bakalım ne olacak