Haticeiqra Semrakrbck Benim yeğenim 1 aylık doğduğu günden bikac gün sonra emzik verdiler çünkü sürekli ağlıyor emiyor yetmiyor mamada yiyor susmuyor ama emzik biraz olsun rahatlatıyor anneyi kaliteli ve damaksiz emzik kullanım bı sorun olcagini sanmiyorum 💁
Semrakrbck Serapveminikleri ayy öyle de zor benim bebeğimde çok aktif emiyor memem bazen ağrıyor artık mecbur emzik vercem şimdilik wee baby veriyorm bibs sipariş verdim bakalım ne olacak
Semrakrbck Serapveminikleri valla dün gece verdim önce yüzünü ekşitti sonra tuttu ama sürekli emmiyor 10 dk falan en fazla
Busemgnc Semrakrbck emziği damaklı mı wermeliyim bir tane damaklı aldım delikli ama yanlışsa değiştiricem yardım bana tecrübeli güsel anne adayı
Busemgnc İlk defa anne olucam 1 buçuk ayımız kaldı emzik wermek istiyorum bende ama damaklımı damaksızmı werilir hiç bilmiyorum yardımcı olurmusunuz
Yeppudaa Semrakrbck benim ilk kizim 9cu ayında biraktirdim ona . Ama dişlerimiz aralıklı çünkü genetik 😅 annemde var. Ama bende yada babasinda yok .
Dilekcnkn Yumurcakk Bizde en fazla 1 hafta çektik zorluğunu sonra oyaladık oynadık ağlaya ağlaya unuttu bir şekilde 😂 hiç duymamıştım ama o ilacı
New34 Semrakrbck benim doktorum emzik verebilirsin dedi ilk çocuğumda rahat ettim şimdi de veriyorum hiç bir sakıncası da YOk yani
Yumurcakk Dilekcnkn valla türkiyede de varmı bılmıyorum ben isveçteyim arkdsım oğluna aldı direk kesmişti