Yalnizanne97 Bende her gün sabah öğlen akşam karpuz peynir ,bol kaşarlı tost ara öğünlerde büyük bardak ayran tükettim . 29.haftadayız 1350gr oğlum çok şükür🧿🙏
Lakin şeker yüklemesinde şekerim yüksek çıktı 140olması gerekirken 150 çıktı. O yüzden en doğrusunu Doktorunuza danışmanız,bize iyi gelen size gelmeyebilir .Her bebek aynı orantıda kilo almaz bu sizde yada bebekte sorun var anlamına gelmiyor . Hele hamur işi ye diyenleri gördüm lütfen öyle bir kötülük etmeyin kendinize ,şekerinizi tansiyonunuz yükseltip gebelik zehirlenmesi yaşamayın . Tüm bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun 🙏🤗🥰