Yalnizanne97 bebeğimiz haftalık ört 200 gr alıyor, gayet normal, neye gore az alıyor dediniz ki?
Ayrıca ben bir 2 hafta yeme işini denedim, her gün min 100 gr kaşar ve 1 avuç ceviz kesin yedim, tabii düzenli meyve çiğ kuruyemiş vs fln da yedim, bebegimin aldığı yine haftalik 200 gr di, hicbir değişiklik olmadi.
Yanı ben annenin yemesinin etkili olduğunu düşünmüyorum, fazla kalori için de kendinizi zorlamayın, size zarar. Bebeğin sağlıklı olmasının tek kriteri kilo değil, normal gidiyorsa tamamdır.