Gizm95 canım öncelikle geçmiş olsun, ben tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım ve transferden beridir kullanıyorum. Benimde 5. haftaya girdiğimde lekelenmem oldu, çok insana denk geldim burda 5. Haftayla beraber lekelenme yaşayan. Fitili atarken korkma olabildiğince geriye at ki hemen kaymasın aşağıya. Şifan olur inşallah