Ysmn029 Asli3333 vallahi bende öyleyim ne yapacağımı şaşırdım özelde ki doktorum 32 de bırak dedi öncesinde devlete gittim taş çatlasın 34 de bırak dedi kendi doktorum normalde 35 e kadar kullandırtıyorum ama sen iğne de kullanıyorsun riske girersin dedi kaldım ikilem de bir de direnç çıktı damarda daha çok korkuyorum
Asli3333 @Ysmn029 işte benim anlamadigimda her doktorun farklı bisey söylemesi Corasprin iğneden daha etkileyse neden erken biraktyr başka doktorlar 37 kadar uygun görüyor tek iğne oluyorsa şimdiye kadar niye corasprin kullandik riske atmak istemyrz allah korusun haliyle Corasprin bebeğin kalbine belli bi haftadan sonra zarar veryrms öyle bi durum olsaydı 35 37 kadar hiç bir doktor kullan demezmi kendilerini riske atmak istmylr bence
Ysmn029 Asli3333 yani evet bu benim de aklıma geliyor bu haftaya kadar geldik peki öncesinde allah korusun kanama falan olsaydı ne olacaktı aynı risk değil mi
Bmelis Benim de bir dusugum vardı. Bu yüzden tedbir amaçlı kullandım.34 de biraktirdi doktorum. Ben de aynı şekilde bıraktığımda cok endiselenmistim. Ama doktor eşimi dahi tehbidledi kullanmayayim diye. Cok sukur şu an 38. Haftadayim.
Mmoommlife Bmelis Merhaba pıhtılasma testı yapılmıs mıydı acaba? Bende dusukten oturı önlem amaçlı kullanıyorım banada bırakmamı soyledı ıgnede vermıcekmıs bende cok endıselıyım
Ayss1234 Ysmn029 bende şuan 37+2 yim 34 de coraspirin bıraktık iğneye devam ediyorum iğneyi de doğumdan 1 gün önce bırakacağım bı sıkıntım olmadı çok şükür
Anesanne Benim doktorum da 32 haftada bırakacaksın dedi. Çünkü coraspinin etkisi daha uzun sürüyor doğuma kadar etkisi geçsin diye erken bıraktırılıyor. Zaten iğne ile de devam ediyosun bi sorun olmaz. Doğumda veya sezeryanda çok kanama olması da bi risk
Bmelis Mmoommlife merhaba yok yapılmamıştı. Bende iğne kullanmadım. İçinizi rahat tutun. Insallah sorun olmayacaktır.
Asli3333 @Ysmn029 Öyle tabi en iyisi hangisi kafaniza yatiyorsa hergun bisey olacakmı korkusu stresi daha kötü sağlıkla kavuşalım inşallah
Mmoommlife sedroj merhaba coraspini bıraktım doktor 1 hafta-10 güne bir usg ıle bebeğe bakmak istedi ve 36. Haftada yüksek tansiyondan doğum yaptım . Allahıma şükür bebeğim sağlıklı 8 aylık olduk bile :) içinizi ferah tutun doktorunuz ile iletişimde olun usg ye gidin 7-10 güne bir. Sağlıkla kavuşun yavrunuza🙏🏻