Kızlar gebeliğimin başından hatta düşünmeye başladığımızdan beri kullanıyorum pıhtılaşma var bende. Hem corasprin hem de oksapar kullanıyorum doktorum 32 de corasprin bırak dedi biraz endişeliyim birsey olur mu diye .31. Haftadayım şu an bırakıp sorun yaşamayanlar oldu mı biraz rahatlamaya ihtiyacım var