Ysmn029 bende pihtilasma problemi fln yok ama yine de kullandim 32. Haftaya girer girmez kes dedi doktorum bende oyle yaptim ecopirin kullaniyordum ben birakinca herhangi bir sorun yaşamadım. Bende artık dogum yaklastigi icin biraktiriyorlar ameliyat ya da normal dogum fark etmez kanama durmayabilir fazla icmek de zararli