Busubusra Hayatım boyunca hep tatlıya düşkündüm. 2 gün tatlı yemesem krize girerdim. Hamile kaldığım gibi canım ekşi çekmeye başladı. Tatlı bir şeyi göresim bile yok. Bu ara sürekli erik yiyorum. Kızım olacak ☺️ Bu teori bende tuttu 🤫
[silindi] Busubusra bende tatlı hastayım acaba ilerde bıkar mıyım ki 2 tane çikolata atsam ağzıma yeter baydı diyorum ama eskiden 3 tane paket bitirirdim canım ya
_hira_ [silindi] ilk hamileliğimde hep tatlı istedi canım hep tatlı yedim kızım oldu . İkimcide yine tatlı istiyordu hep canım ve bu sefer erkek 🙈 son 26 gün kaldı . Bence onlarla alakası yok yani
MinikGrilBaby [silindi] Afiyet olsun canım benim, Rabbim sağlıcakla kucağımıza da almayı nasip etsin ❤️
Melakya [silindi] ilk gebelıgımde yedıgım tatlının hesabı yok pasta yerdım sureklı ve kızım oldu suandada ekşide degıl sadece bahartlı acı seler cekıyo canım bakalım hayırlısı 😇
[silindi] Melakya hayırlı olsun canım bende şuan tatlı yiyorum bakalım cinsiyeti belli değil ablası daha 🤗
Zeynepa04 [silindi] aynenn yanarim yanarim aldığım kiloyla bakalım nasıl vericemmm simdiden 4 ayri marka korse aldın😂
Gulsenyilmaz Ne tatli canim istedi ne ekşi hicbir sey yiyemedim😄😄 sadece ayva elma ve makarna yedim o da canımın istediginden değil bir tek onlari yiyebildim
Sibelbekler [silindi] 32yim şuan hiç tiksinmedim aksine istiyorum ki hep yiyeyim 😂 sütlü nescafeler içeyim çıtır çıtır baklava yiyeyim 🤭
[silindi] Sibelbekler oy dur kız ağzım Bi tuhaf oldu bu yaşıma kadar çok az nadir baklava yedim hiç sevmem 😂