Gamzebrb [silindi] benim ablam 2 oğlunda da hep ekşi yedi oğlu oldu bende şuan hep ekşi yiyorum önceden tatlıyı çok sevmeme rağmen şuan yiyemiyorum ama kızım olacak 😂 bence bu yemekle cinsiyetde yanlış 😂
Mom8237 [silindi] tatlıya çok düşkündüm ama hamileliğimin başından beri ekşi yiyorum kızım olucak Allahın izniyle tatlıdan da soğudum hiçbi şekilde hiçbi türlüsünü yiyemiyorum 😊
[silindi] Sibelbekler oy dur kız ağzım Bi tuhaf oldu bu yaşıma kadar çok az nadir baklava yedim hiç sevmem 😂
Sibelbekler [silindi] ayy kendi kendime güldüm 😂 🤭 çok tatlı gelirse arasına sade dondurma koyup ye 😍😋 Allah kaciiin 🏃🏻♀️🏃🏻♀️🏃🏻♀️
babyackgz [silindi] ilk gebeliğimde çok tatlı yedim kızım oldu bu sefer ekşi aşeriyorum bakalım ne olacak 🙂
[silindi] babyackgz ay şimdi bizde Tatlıdayız bazen bıkıyorum yeter yemicem diyorum çok stresliyim ya ben elim ayağıma dolanıyor
AhahHbzhz [silindi] valla tatlıdan soğudum hep ekşi yiyorum kızıma hamileyken hep tatlı yemiştim bende ters ileriyo 😂😂
babyackgz [silindi] hahaha ne kadar bıksanda doğuma kadar yersin benimde içim dışım tatlı olmuştu sonra gebelik şekerim çıktı bi süre uzak kaldım 🤭