nisaninannesi2 cahillesohbetikestim en küçüğü biziz🙈ben 26 günde bir adet olduğum için daha 4+3 üz😂 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hepimize🙏
cahillesohbetikestim nisaninannesi2 hayırlı olsun benimde 25 günde bir oluyordu normalde emin olmak için bir ayın dolmasını bekledim 😄
nisaninannesi2 Lovingbaby Hayırlısı olsunn, tebrik ederim🥰 Bence gerek yok beta baktırmanıza, haftaya muayenede hem keseyi görür hem de kalp atışını duyarsınız diye tahmin ediyorum☺️🙏
nisaninannesi2 Oznu41 Olsun tabi🥰 Ocak anneleri de gelsin, hiç yalnızlık çekmeden bu süreci güzelce atlatalım☺️🙏
swdysnakbrk Oznu41 benim doğum 3 Şubat görünüyor ama sezaryen olacağı için Ocak annesi olacağım.. 2 yaşına yeni girecek oğlum var ..
071321 Merhaba Ocak 2022 görünüyor Doğum bende 9+6 yım Ankara’dayım Doktorum özel kesinlikle tavsiye ediyorum.Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı🤗bu arada 3. Çocuğum olacak inşallah ☺️
nisaninannesi2 071321 Hayırlısı olsun tecrübeli bir anne olarak tavsiyelerinizi alırız🙈 Sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🙏☺️
Sevcanipek Merhabaaa, bende tam 5 haftalığım bugün. Cumartesi günü gel dedi doktor geçen gün gittiğimde kese gözükmüyordu değerim 1071 çıkmıştı. Bakalım cumartesi kese gözükecek mi 🐣
nisaninannesi2 Sevcanipek Hayırlısı olsun☺️ Görünür inşallah, böyle kalp atışını duydum keseyi gördüm yazıldıkça içim açılıyor, mutlu oluyorum🥰
071321 nisaninannesi2 İnan her Doğum her hamilelik birbirinden farklı aslında herkes kendi masalını yaşıyor.İki Doğum yaptım ikiside çok şükür kolay ve Harika geçti.Bakalım bu nasıl olacak🤔Sanki hiç anne olmamış gibi heyecanlı ve 30 Doğum yapmış gibi de korkulu karma karışık bi kafadayım şuan yavaş yavaş alışacağız sanırım. Birazda sabırsızım galiba🤭☺️Biran önce kucağıma almak istiyorum 🤗bizde şöyle bir durum da var 2 oğlum var günde en az 3 kez cinsiyet belli oldu mu sorusu alıyorum 😂 bu da beni biraz geriyor 🥴sağlıklı olsun evlatlarımız en önemlisi bu tabi ama gönül de olmayandan yana😉 bebek bakım konusunu hiiiiiç düşünmüyorum tecrübeli olacağız kolayca bakarız yani umarım☺️😂 ilk oğlumda çokkkkkkk pişmanlıklarım var yaşım küçüktü üniversite okuyordum yeni gelindim hiç anlamadım nasıl büyüdü şimdi arkadaşız ♥️ Benden tavsiye bırakın herşey olduğu kadar olsun hem kendinizi hem evladınızı hırpalamayın😉♥️
Zennur74 nisaninannesi2 Merhaba bende hamileliğimi yeni öğrendim ilk öğrendiğim de beta değerim 24.0 dı aradan 2 hafta geçti değerim 2477 yi oldu ve dün doktoruma gittiğimde keseyi gördük. Tahmini doğum 15 şubat olarak söylendi 👶 Rabbim herkesin kalbine göre versin sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲❤
Impatientmother_ nisaninannesi2 bugün öğrendik netleşti gebeliğimiz yarın da kadın doğuma gidicem 🤰🤗🤗🤗🤗😍😍😍😍
AdaKaranfili nisaninannesi2 çok sağolun Allah razı olsun Doğru söylüyorsunuz herşey Allah’ın elinde yasayacaksa dünyaya da gelecek.. çok şükür bu sefer kanamam lekem falan yok. Endişem ateşin bir türlü tamamen düşmemesi. Böbrek geçti sayılır. Ateş çok zararlı.zaten ilk dusugumu 4 haftalık yüksek ateşle kaybetmisdim. Şükür dün bunu kendi gözümle gördüm kalp atışını da. En azından çok ufak içim rahat etti.🤲🤲
Ddemykn AdaKaranfili çok sevindim bende haftasonuna randevu aldım 6 haftalık olacağız o güne belki kalp atışını da duyabiliriz miniğimin 🥰
AdaKaranfili Impatientmother_ ben monitorda rica ettim çevirdi baktım. Pıt pıt atıyordu ama dinletmedi.hersey simdilik yolunda dedi.Allah gerisini de getirmeyi nasip etsin.bir kaç kez kaybim olduğundan kendi ailem.kayinbabam kayın validem kurban dedik diyor .adaklar adadik. Canim kvalidem namazlarinda hep dua ediyor .şimdi hastenede olduğumdan deminden beri kaç namaz kıldım diyor.ustelik ayağınin üzerine bişey dusmusdu.sağlıkla gelsin inşallah .🤲
Impatientmother_ AdaKaranfili oy kurban olurum ama üzülme zaten sağlıklı olsa sağlıkla doğardı annesi demekki Bi sağlık sıkıntısı varmış ki düşmüş doğsaydı ömür boyu çekerdi yoksa o sorunu böyle düşün 🤰🙏