Merhaba ben de adetimden 3 gün önce dayanamayıp idrar testi yaptım çift çizgiyi görünce hemen aile hekimine gittim betam 188 çıkmıştı şu an 4+6′dayım. Tahlilin üzerinden 8 gün geçti tekrar gitmedim haftaya cuma 6 haftalik olacak o zaman gitmeyi düşünüyorum kadin doğuma kese ancak görünür demi?