AdaKaranfili Benim kızımda 3 ay kanamam oldu, sonra öğrendikki bebekle ilgili değişmiş antibiyotik kullandım. Ama hep yüreğim ağzımdaydı. 2 sene önce kimyasal gebelik yaşadım. Her bebek farklı bir süreç, bence kendinizi üzmeyin. Yaşayacak ömrü varsa ordan oraya atlayıp zıplasanızda tutunuyor. Dualarım sizinle, en kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz inşallah🙏