Arkadaşlar merhabalar,
Baktım ki hamileliğini henüz yeni öğrenen ve doğumu 2022 Şubat ayına denk gelen kızçelerin konuştuğu bir başlık yokmuş, ben açayım dedim. Gelin tanışalım☺️
Hamileliğimi 4 gün önce bat günümde öğrendim, önce idrar testi verdim. Dünde kan verdim beta 370 çıktı. Daha kese ve kalp atışı için erken, doktor kontrolü için beklemedeyim. Kendimde sağlık personeliyim doktor tahmini beta hesaplamasına göre haftaya Salı gel keseyi görürüz dedi. 7 yaşında bir kızım var, İzmir’deyim.
Sizler ne yapıyorsunuz, nasıl öğrendiniz, hayat nasıl geçiyor, nerede yaşıyorsunuz☺️