Melikemurat elifnurrrr merhaba bugün bnde çatı muanesı oldum 2 cm açıklık var dedi normalde hiç sancım olmazdı çok agrım oluyor suan muaneden sonra sizin de oldu mu acaba
elifnurrrr Melikemurat benim de öyle kasıkalrım da belimde ağrım var bide bebek hareket ettikçe rahmimde batma acı gibi bişeyler oluyor
Busra2706 Melikemurat benimde aynı şekilde 2 cm açıklık var dendi bugün çatı muayenesi oldum. Ve ağrım var karnımda taş gibi kasılıyor. Sanırım gelmeye hazırlanıyorlar :)
cigerpare ikiiPrensensAnnesi neden beklemiyorsunuz 40 olmasını? Hem kanala da girmemiş ya daha ondan dedim
ikiiPrensensAnnesi cigerpare bnde gebelik şekeri çıktı beklersem kilosu 4 u gececrk ve iri şimdiden sezeryan olmak zorunda kalacam
cigerpare ikiiPrensensAnnesi hııı devlet hemen sezaryen yapmıyor aynen. Hangi hastaneye gidiyorsunuz?
cigerpare ikiiPrensensAnnesi benimkinin kilosu 3900 gr. Doğumum zor mu olur acaba? O yüzden mi suni sancı demedi
ikiiPrensensAnnesi cigerpare özel uğraşmıyo ya hemen ya normal yap git yada sezeryan ama devlet gercekten iyi imkanları hemen oldu bitiriye getirmiyo gercekten sezeryan kötö
Busra2706 elifnurrrr bende 38+3 üm 2 cm açılmam var. Bebek çok aşağıdaymış artık rahim duvarım oldukça incelmiş. Doktor bugün bir kaç güne gelebilir squat yürüyüş pilates topu hareketleri ile hızlandırabilirsin dedi.
elifnurrrr Busra2706 evet canım senin haftada gelmiş zaten benim 37 haftalık daha bende yürüyorum merdiven inip çıkıyorum bakalım ne zman gelirse artık
elifnurrrr Meltem_ hafif hafif belimde ve kasıklarım da sancı var canım onun dışında bişeyim yok şimdilik
Azizecakir elifnurrrr doğumunuz başlamış açılma olması için hareketler yapın sizin için kolaylık olsun
elifnurrrr Azizecakir sabahları oğlumu kreşe götürüyorum bi yarım saat yürüyorum dışarda evdede ayaktayım zaten genelde bide merdivenimix var inip inip çıkıyorum bakalım 😃😃
Sevda58 ikiiPrensensAnnesi bendende şekerden şüphelendiler şekerimi 1 hafta boyunca ölçtüm bir problem çıkmadı ama bebeğim iri ve 2 hafta önden gidiyor 37 haftanda suni sancı ile dogurtaym dedi yada arefe günü sezaryan yapalım dedi kafam karışık
cigerpare ikiiPrensensAnnesi yaa öyle mi geçmiş olsun inşaallah hayırlısıyla doğumunuz sorunsuz bir şekilde gerçekleşir
cigerpare ikiiPrensensAnnesi evet ilk bebeğim. O yüzden nasıl olacak ne yaparsam daha doğru olur diye düşünüyorum
cigerpare ikiiPrensensAnnesi evet 4 kg üzerini risk teşkil edebiliyorlar diye anne ve bebeği riske atmak istemiyorlar. Ne diyelim inşaallah hayırlı ve kolay doğumlarımız olur hepimizin
GlgnOlgn ikiiPrensensAnnesi merhaba ya bu alttan kesilerde çok acı oluyor mu bide eski haline dönüyor mu çok dikiş olunca. Normal istiyorum ama açıklık olmazsa diyede çok korkuyorum
ikiiPrensensAnnesi GlgnOlgn zatn muhakak oluyo acı sonuçta kesi ve dikiş ama hemen iyileşiyo bi iki haftada bişi kalmıyo dikkat edersen ama kesi atılırkn hç farketmiyon