cigerpare ikiiPrensensAnnesi ona rağmen kafasını kanala sokabildi yani öyle mi? Çok iyi. Peki bu suni sancıyla mı oldu? Sokamasaydı sezaryen olacaktı dimi? Bizimki kız 😅 narin olmalıydı oysa 😅 bir de nst de sancılarınız çıkıyor muydu? Hani bazen sancı olurmuş ama anne hissetmezmiş ya onun gibi
ikiiPrensensAnnesi cigerpare iki kızımdada açıılma fazla ilerlemedi diye sancı geri alındı sbha sezeryan denildi ve cok sukur iki doğumumdada hemen sonra kendi sancılarım devreye girdi ve doğum yaptım
cigerpare ikiiPrensensAnnesi sanırım aynı olacağız sizinle. Ben doktoruma şu suni sancı olayını söyleyeyim en iyisi. Sonuçta siz bir örneksiniz benim için. Bir de kaç haftalıktınız doğumlarınızda
ikiiPrensensAnnesi cigerpare bitane 40 tı bitane 38 di buda yarın olursa 37 içinde olacam inşallah yarın yada ptesi günü
ikiiPrensensAnnesi cigerpare ben devlete gdiyorum sizde özel kabul etmese devlete gidin kesin alıyolar suni sancı için mecbur olmadan sezeryan yapmıyolar
ikiiPrensensAnnesi cigerpare ilki 3100 ikinci 3300 buda 36 haftada 3300 dü yarın bakalım kaç olmuş doğuma kadar cok alacağı için erken alacak beni doktorum
elifnurrrr Meu-19 aynn canım doğumu tetikliyormuş ilk gebeliğimde alttan muayne den 6 gün sonra doğum yapmıştım 38 de çatı muaynesi oldum 38+6 da doğdu bunda 37 haftada yaptılar çatı muaynesini bakalım ne zman gelecek
betlkrkmaz elifnurrrr alttan muayene nasıl oluyor açılmaya nasıl bakıyorlar ? Merak ediyorum korkuyorum
elifnurrrr betlkrkmaz canım hiç korkulacak bişey yok acı da yok parmağıyla alttan bakıyor o kadar kendini kasma Allah’ın İzniyle bişey olmaz çok rahat geçiyor
cigerpare ikiiPrensensAnnesi neden beklemiyorsunuz 40 olmasını? Hem kanala da girmemiş ya daha ondan dedim
cigerpare ikiiPrensensAnnesi hııı devlet hemen sezaryen yapmıyor aynen. Hangi hastaneye gidiyorsunuz?
cigerpare ikiiPrensensAnnesi benimkinin kilosu 3900 gr. Doğumum zor mu olur acaba? O yüzden mi suni sancı demedi