ikiiPrensensAnnesi GlgnOlgn zatn muhakak oluyo acı sonuçta kesi ve dikiş ama hemen iyileşiyo bi iki haftada bişi kalmıyo dikkat edersen ama kesi atılırkn hç farketmiyon
cigerpare ikiiPrensensAnnesi yaa öyle mi geçmiş olsun inşaallah hayırlısıyla doğumunuz sorunsuz bir şekilde gerçekleşir
cigerpare ikiiPrensensAnnesi evet 4 kg üzerini risk teşkil edebiliyorlar diye anne ve bebeği riske atmak istemiyorlar. Ne diyelim inşaallah hayırlı ve kolay doğumlarımız olur hepimizin
cigerpare ikiiPrensensAnnesi evet ilk bebeğim. O yüzden nasıl olacak ne yaparsam daha doğru olur diye düşünüyorum
elifnurrrr Meltem_ hafif hafif belimde ve kasıklarım da sancı var canım onun dışında bişeyim yok şimdilik
Sevda58 elifnurrrr benimde 34 haftada o kilodaydi 37 haftada suni sancı ile dogurturum istersen dedi ama aşırı korkuyorum
elifnurrrr Azizecakir sabahları oğlumu kreşe götürüyorum bi yarım saat yürüyorum dışarda evdede ayaktayım zaten genelde bide merdivenimix var inip inip çıkıyorum bakalım 😃😃
elifnurrrr Busra2706 evet canım senin haftada gelmiş zaten benim 37 haftalık daha bende yürüyorum merdiven inip çıkıyorum bakalım ne zman gelirse artık
Serapveminikleri elifnurrrr Bende de 1 haftaya yakın öyle ağrılar oldu genelde gece 1 hafta sonra da gece başladı sabaha kadar 3 te doğum yaptım