[silindi] Hayır neden fazla olsun ? Önemli olan tartıdaki kilonuz değil. Karşılaştırmalara ya da olumsuz yorumlara kapılmayın. İstikrarlı kilo almak önemli. Gereksiz ve fazla bir kilo alımınız olursa doktorunuz zaten uyarır sizi. Ben 162 boyundayım 79 ile hamile kaldım şu an 83 kiloyum ve 28.haftamdayım. Ama gelin görün ki doktorun kapısında karşılaştığım 60-65 kilo insanlardan daha zayıf görünüyorum kalıp meselesi bu. Daha yolun başındasınız canınızı böyle şeylerle sıkmayın 🙏🏻