[silindi] canım buraya 40 50 55 kilo yazanların boyunu hiç yazmıyor emin ol en fazla hepsi 165 felan boyunda yani ben gördüm 50 kilo ile hamile kaldım diyor boyu 158 158 boya göre 50 kiloda olmak çokta zayıf degil ben 174 boyundayım ve 60 kiloda oldugumda. Herkes nasıl zayıfsın diyordu s beden giyordum bende istemedigim kiloda hamile kaldım öncesinde kortizol ilacı kullandım ve bir düşügüm vardı vücudum toparlayamamıstı ben hamileyim diye hiç abartmadım halada öyle be yiyorsam öncesinde o şekilde oldu ögün ölçülerim inan 16 haftaya kadar hiç kilo almadım ama 16 dan sonra almaya basladım doktorum normal bebek büyüyor hatta 6 aya girdigimde haftada 2 kilo aldıgımı gördüm doktorum normal dedi sen ve bebegin saglıklı olsun saglıklı kilo al inan dogumdan sonra çabuk verilir ayrıca 170 bıyundaysan 73 kiloda hafif bir balık etli formundasındır o yüzden takma her halimizi sevelim inan hamilelik psikolojisi zaten zor takma kilonu