[silindi] ilk zamanlarda çok uyuyordum gün arasında falan bide bulantı hapı kullanıyordum oda hepten uyku yapıyordu bende ama suan 21. Haftadayım uykuya hasretim bu yüzden post bile açmıştım uykum var uykuya geçemiyorum uyusam bile beynim hep açık ve sürekli idrara çıkıyorum sonra gelde uyu