[silindi] kızlar sizdede hamileliğin ilk dönemlerinde böyle uykusuzluk var mıydı benim şuan 6+4 sizin nasıldı rahat edemiyorum sürekli dönüyorum ama sabahları da çok uykum geliyor gece kalkıyorum 🤰
Glbnpk [silindi] ilk trimesterda deli gibi uyuyordum. Yer mekan fark etmiyordu. Uyanıp yemek yiyip tekrar uyuyordum. Hiç uykusuzluk çekmedim. Ama şimdi uyuyamıyorum. 36+4 🥲
Sedaakuzey [silindi] ilk 3 ay progeston kullandım uyur gezer gibi dolaşıyodum akşam 9 dan sonrası yoktu benim için çok uyuyodum😂
Ozge890 [silindi] ilk zamanlarda hemencecik uyuyordum gece gündüz şimdi 37 haftaligim uyku muyku yok deli gibi yatakta dönüyorum
Esraakk [silindi] İlk 3 ay varya gece uyuduğum gibi gündüz sabah kahvaltıya da kalkacak gücüm olmuyordu hep 12-1 arası yaptım kahvaltıyı da
Sinem_58 [silindi] ilk dönemlerimde mide bulantısından uyuyamıyordum maalesef şimdi son günüm sanırım sancı dan uyuyamıyorum
Sinem_58 [silindi] hormonlar şuan çok değişkenli gösteriyor canım haftan çok yeni normal sen kendi kendini rahatlat
Merveucar [silindi] ahh ilk zamanlar ne uyurdum simdi 28 haftaligiz ne kendi uyuyor ne beni uyutuyor tosba😍