Kmelike1408 molar gebelik allah kimseye vermesin ilk defa ilk hamileliğimde duydum doktor betam yüksek olunca üzüm gebelik olabilir dedi yani mol veya molar gebelik hepsi aynı rahimde üzüm salkımı gibi büyüyo onun Kürtajıda tedaviside zormuş ben 2 hafta üzüm gebelik diye gittim geldim ama kalp atışı vardı bebeğimde araştırdım mol gebelikte kalp atışı olmaz bebek olmaz ama benim bebeğim vardı kalbi atıyordu sonra kalbi durdu gelişmedi en son 14 ocakta Kürtaj oldum.