Kmelike1408 bebegim42_ yaa allah kimseye vermesin gercekten simdi korktum ya bian once buyuk arastirmali hastaneye gitmem lazim
bebegim42_ Kmelike1408 aman canım iyi bi doktora git ben tek doktora gittim neler çektim sonra başka doktoea gittim o dedi bebek yaşıyormuş kalbş durmuş diye yoksa üzüm gebelik diye kafayı yicektim allah tekrar o günleri yaşatmasın
Kmelike1408 bebegim42_ valla doktor cok onemli helekide gebelikte o yuzden iyice arastirilmasi gerekiyo benim gittigim doktor 1 kez koymadi ultrasyona haftami kagittan hesapladi
bebegim42_ Kmelike1408 üzülme kuzum bebeği etkiler neye inanırsan o olur ben hep kötü düşündüm kötü oldu sen iyi düşün hiç kötü düşünme
Elbet-birgun-kavusacagiz Kmelike1408 son adetinize gore hesapliycaksiniz. Betaya gore degil. Son adete gorede 6 haftalik gebesiniz degerinizde haftaniza gore normal zaten
bebegim42_ Kmelike1408 ne demek kuzum inşallah güzel haberlerle gelirsin bize haber et mutlaka dua edeceğim sana 🤲🏻😊