Nurayademir ben set almadım parça parça istediğim markayı aldım şampuan mustela aldım konak olmasını engelliyormuş çok şükür konak olmadı kızım bu arada 2 aylık kimi bebeklerde konak olurmuş kimisinde olmazmış şampuan dan mı artık bilmiyırum ama konak olmadık 1 kere daha mustela alır daha sonra baska markaya geçerim baby me filan hem temiz içerik hem uygun mustela olmuş 110 lira
Losyon hipp aldım mustela kadar pahalı değil ve temiz içerik memnunum pişik kremi bübchen aldım önleyici ama pekte önlediği söylenemez bıraktım sudocrem aldım tamamen temiz değilmiş içeriği mühendisinoğlu öyle dedi fakat bübchen kullanırken sivilce gibi kızarık benekler olmuştu 1 kere sürmemle geçirdi cok memnunum
Bebek yağı daha kızım cok kücük oldugu için almadım ilerleyen zamanlarda alıcam marka olarak ta ya mustela alırım yada bübchen ikiside temiz içerik