Nurayademir pişik kremi olarak Almanya dan yengemin bı getirdiği krem var kendi cocuklarinda da ondan kullanır hep halen ve ben yazın pişik olurum evim çok sıcak olduğundan 1 gece de geçirir kullanışlı ona ondan dedim onu getirecek kaç kutu getirirse artık 😂 diğerlerini de set çantalı şekilde nette Eyüp Sabri nin üni Baby nin yada Dalin in alacağım eskiden mustela mi vardı anamdan mustela ile dogmadim bubchen i yengem bile kullanmiyo almanya da yerinde olmasına rağmen Baby me falan da bulunur bulunmaz garantici insanım birazcik 🤭 3 u arasında karar vereceğim fikriyatim bu şekilde şu anlık değiştirmezse eşim alışverişte 😂