Ilkgozagrimiz çok iyi yaaa. Vallahi bırda bi kaç postta görmüştüm adamcağızı baya kötülemişler. Boşuna gittik gitmeyin hiç ilgilenmiyo vs diye. Benim bizzat arkadaşım gitmişti oda çok memnun kalmış. Bide bence beklenti meselesi sanki. Benim için bebeğimin organlarına vs detaylı baksın bi sorun var mı yok mu söylesin yeterli. Renkli görmek cd vs hiç önemli değil. Çünkü benim kendi doktorum zaten bana her gidişimde bebeğimi renkli gösteriyo 😬 millet asıl amacını unutuyo sanki biraz bu detaylı ultrasona 🤦🏻♀️🤦🏻♀️