yagmur12 1 kızım var Cnm, ilk baştan beri Ramin bey takip etti, ayrıntılı da onda oldum, cok memnun kaldım. Organları fln herşeyine ck detaylı bakıyor açıklıyor fln, şimdi 16+4 hamileyim. Yine Ramin bey e gidiyorum, ayrıntılıya da yine onda olucam. İcin rahat olsun gerçekten ck iyi bi doktor. Normalde kim doktorun