idiloska metehaninannesiii 14-15. haftada başladım 37′deyim, cumartesi 10 bin adım yürüdüm. Haftada 3 gün yürüdüm 5000-6000 adım kadar. Haftaya cuma doğumum olucak doktor artık yürüme dinlen dedii
Kumral5 28 haftaligim nerdeyse hergun yuruyorum 10 15 dk ama artik agirlasmaya basladim zor geliyo bazen yinede yurumeye calisiyorum
Aysnn3705 metehaninannesiii bu ara havalara pek belli olmuyo hava güzelse çıkıyorum bi yarım saat ya da 45 dk falan yürüyorum fazla uzatamıyorum malesef malum tuvalet sorunu var sıkıştırmak istemiyorum kendmi bazen dinlenip 2. kez çıkıyorum
GamzeBaz metehaninannesiii yeni eve geldim 15 000 adım attım 😊 suan tam 8+0 bundan önce de düzenli günluk yürüyüşümü yapıyordum
Tupanne metehaninannesiii ben de günlük en as 10.000 adım atmaya özen gösteriyorum ☺️15 haftalığım ☺️
AybukeA metehaninannesiii 12. Haftada basladim ben 10 bin adım atiyordum, 32. Haftadan beri gunde 6 bin atiyorum. 36.haftadayim devam ediyorum yürüyüşlere, cok iyi geliyor
Ruyasusam metehaninannesiii Ben 30. Haftaya kadar çok güzel yürüdüm bazen 1 saat bazen 40 dk ama 30 dan sonra yürüyünce karnim taş gibi oluyor. Hareket etmekte zorluk çekiyorum .. o yüzden markete falan 10 15 dk kadar yürümeye devam ediyorum 🙄
Heather metehaninannesiii hız konusunda vücudumu dinliyorum, bazen çok halsiz oluyorum yürümüyorum. Yürüdüğümde de vücudum ne kadara müsade ediyorsa o kadarda hızımj tutup ortalama 30 dk yürüyorum.
betty17 esmerrmm erken çökmüş size ağırlık 😂 ben 38 haftaya gireceğim bide beni düşünen fok balığı penguen karışımı bişey oldum 😂