Ciara93 ebruaren ben 20 kiloya yakın aldım 80 kilo olurum diye xl beden aldım bebek çıkınca göbek şiş oluyor balon gibi başta ama içi boş 😂
Ciara93 Mosimosi bi kaç satıcı daha var bakabilirsin cnm bilmiyorum ki ben büyük beden aldığım için vardı
Flz Hamileyken nasıl toplucaz bel çevresini 😂😂 benim sadece göbek cıkmadı yanlar da genişledi hiç hosuma gitmiyo Bazısının sadece göbüş cıkıyo ne güzel 😭
ebruaren Flz onu ben de bılemedım.dogumdan sonra mı sıparıs etmek gerek acaba? Bır de kacıncı gun baslanıyor korse takmaya?
Ciara93 ebruaren normal Doğumda hemen başlayabiliyor ben eve çıktığımda kullanacağım dediğim gibi ama sezeryan olacaksanız eğer dikişlerin iyileşmesini biraz bekleyebilirsiniz
Minikbebek ebruaren ben diğer korse satan sitelere yazdım normal dogumsa 3 gün sonra başlayın eğer sezaryansa 2 hafta sonra başlayın dediler
Minikbebek Ciara93 ben korse satan diğer sitelere yazdim normal dogumsa 3 gün sonra başlayın eğer sezeyansa 2 hafta sonra başlayın dediler tabi dikişler amca geçer
[silindi] Minikbebek ben doktoruma sordum hemen takabilirsin dedi akşam doğum yaptım ertesi gün takmaya başladım. İlk eczaneden aldığım basit korseyi taktım 1 hafta sonra Yamune korseyi taktım. Marka önemli değil sıkı bir korse olsun her türlü işinizi görür. https://m.trendyol.com/trendyolmilla/emay-korse-for-trendyol-ten-masaj-ozellikli-slip-korse-p-2794204?boutiqueId=188669 Bu korsede güzelmiş
Minikbebek [silindi] siz kaç kilo aldınız hamilelikte doğum sonrası hangi beden aldınız ve kilonuz nedir
Deletedmom404 [silindi] bende Doğumdan 3 gün sonra takmaya başladım ama sıktığı için sürekli çıkarasım var alışık da değilim Canım Bilgin vardır 7/24 mü takmak gerekiyo bi yerde gece çıkarılması gerekir diye okumuştum da