Ya ben bugün çatı muayenesi oldum 2-3 cm açılma var dedi nst de sancım çıkmış normal şekilde yani ben hissetmiyorum. 2 saat önce falanda kahverengi lekem geldi akıntıyla birlikte sümüksü birşey sadece vajinada batma ve kasıklarımda ağrı var Bilen var mııı