24derya_11 sormayın buarada bugün sancım vardı doktora gittim açılma yok yani 1 cm miş ama bebek bai baskılı dedi baya bir baskı yapıyor yarına 2-3 sancım açılman olabilir dedi nöbetçi doktor ☺️ Dua edin kolay geçsin eve gönderdi evdeyim daha doğrusu evde çekmek daha iyi benim için hastanedense yarın ne olucak bakalım 🙈 beni bir heyecan sardı ama