tgba715 ben hamile kaldım kahverengi lekelenmem oldu 6. Haftamda 9. Haftaya kadar lekem devam etti hep yattım iğne hap falan kullandım doktor eşin aşağı yerleşimli şimdilik dedi ama çıka bilirde ilaç kullan dinlen sürekli dedi 11. Haftada doktor eşin yukarı çıkmaya başlamış yavaş yavaş büyük bi ihtimal 4. 5. Ayında tam çıkar dedi ama 9 dan 12 kadar leke kanama hiç olmadı 12 de bildiğin kan geldi kırmızı hastanede yattım lekeye döndü şimdi ilaç haftalık iğne dinleniyorum aynı şekilde, ilk bebeğimde hiç anlamadık sadece ben senin dediğin gibi lekelenme gibi kan gördüm 16. Haftadaydım ki o zamana kadar kaşık ağrım aşırı olurdu yürüyemezdim ilişki falan zaten olmadı yasaktı 16. Haftada doktor dedi eğer çıkmazsa sezeryan olursun belli olmaz dedi bide kasılmam vardı stresten dolayı 18 de ağrılarım hafifledi tahmin etmiştim zaten yukarı çıktığını birde aşağıda ve öndeydi yukarı çıkınca rahatladım ama progestan günde 3 tane haftalık iğne 22 haftama kadar kullandım