Bebegim4 hepsiiii hurafe yaa. Hic duymayın kimseyi. Benim gebeligim boyunca tansiyonum da 9 4tu. Kimse benim kadar limon yememistir, portakal gibi dilimleyip yedim hatta. 38+2 oldum bebek hala doğmadı yani. Bebeğin ömrü varsa inşallah boyle kucuk şeylerden düşmez iciniz rahat olsun Rabbim uzun ömürler versin yavrunuza🤲🏻