Bebegim4 gerçekten öyle inanın. Gamsız hamilelere bakın (bende hemen hemen öyleyim) çok rahat geçiriyor hamileliğini de doğumunu da.. Her şey stresle doğru orantılı. Ben hep kendi kendime şöyle dedim. Rabbim canı sen veriyorsun sen alıyorsun. Ben ne yaparsam yapayım senden başka şifacı olmaz. Yaşatan sensin, sana teslimim diyerek atlattım korkularımı. İnançta çok etkiliyor insanı 🥲🙏🏻🌹