gamzeozer16 1prensesannesi durus sekli felan beyefendi kendini hiç göstermedi haliyle bakamadılar 😍😄 yüzünü falan göstermedi sadece kilosunu filan söyleyebildiii
zehra33 Perinatologun baktığı Detaylı sonucunda ölçüm değerleri yazılmış oluyor mu arkadaşlar yoksa sadece bi sorun gözlenmedi vs gbi bişi mi yazılmış oluyor ???Bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim
Minnakkkk gamzeozer16 Mehmet Özgür Akkurt normalde ben oraya gitmiyorum sadece detaylı ıcın gıttım bakalım nasıl yapacaklar
gamzeozer16 Benimde doktorum o cok iyi bende normalde oraya giTmiyorum ama doktordan cok memnunum bakalm 9 gibi falan giricem bende🤗
gamzeozer16 1prensesannesi evet 15 dakika falan durdum herşey yerindeymiş renklide gösterdi yüzünü ama renkli vermedi siyah beyaz verdi görüntüyü bayaga ilgilendi 🤗🤗
gamzeozer16 Minnakkkk aynı doktor özgür bey renkli verilmiyomuş ama yüzünü sadece gösterdi renkli sonra siyah beyaza döndü bi anlıktı ben sabah 9 da gitmiştim 10 gibi girdim pozisyonu uygundu allahtan baktırabildim:))
Minnakkkk gamzeozer16 ne güzel ya ben hala beklıyorum hanımın keyfını 😀😀 ama ben daha detaylı bısey beklıyordum ya ne bıleyım bana bıle gostermedı doktor kendı baktı ya da bız alıştık özele ondan tuhaf geldı
gamzeozer16 Devlette genelde öyle oluyor ama rica edince gösteriyolar ben rica ettim sonucta özel değil ama insan merak ediyor görmek istiyor önce kendileri bakıyor sonra gösteriyor
Minnakkkk gamzeozer16 pozisyonu normale dönünce güzel baktı canım ya Meğer ondan bakamamış 😀 hatta ben söylemeden bana da gosterdı söyle böyle dıye ılgılendı.sabah yüzüstü dıye pek bakmamış 😀
gamzeozer16 Bende özele gidip daha detaylı resim almak isterdim ama çok pahalıymış doktordan memnun kalmıştım kalmasam yaptırırdım bende özelde
gamzeozer16 Minnakkkk evet canimm özgür bey bence cok iyi ilgileniyor özele hangi hastaneye gidiyorsun
Minnakkkk gamzeozer16 aynen canım saolsun ılgılendı ben ınegolde cıhangıre gidiyorum orda yok detaylı ultrason Bursa da Şevket Yılmaz ı onerırım dedı