Atcn16 bugun yaptirdim 400 tl fevzi yazicioglu. 30 tl dvd, 10 tl resim
Ama bugun bebek ters duruodu basini gostermedi beni kahve icmeye gonderdi tekrar bakti.. bizim kiz nazli cikti yine gostermedi. Bu muayeneye hic gelmemissiniz gibi sayiyorum tekrar randevu verelim bir daha gelin dedi.. yani ilgilendi net gorene kadar sagolsun.. memnun kaldim bakalim haftaya tekrar gidicez