Saree64 merhaba mustafa bey hakkında bilgi verirmsnz lutfen bende aylardır emrah akkayaya gdyordum hastaneden ayrılıyormış 34 haftadayım yıkıldım resmen başka doktor arayışındayım mustafa bey nasıl acaba sezaryende benm ilk doğumum sezayendi buda oyle olucak 😞 Emrah hocayı coook sevıyordum resmen yıkılmış durumdayım😞