Ppatya Bebegim45 tabiki unutmazsam iki çocukla fırsat bulursam gün vermedi daha ya. Anesteziye gittim oraya da gönderdi ama bi daha ki kontrolde vericekmiş bakalım
Gulsen_Ozmen Ben de Murat Özşahine gidiyorum. Şu an 35+6 yım. 37 haftalikken gel doğumu konuşalım dedi. İlki sezeryandi benim de. Yine sezeryan olacak tabi. Ne zamana gün verecek merak ediyorum. Hayırlısı bakalım
Gulsen_Ozmen Bebegim45 Kaç haftalikken doğmuş olacak. Benim ki 38 39 arası alıyoruz dedi ama daha tarih belli değil tabi
Bebegim45 Gulsen_Ozmen şu an 35 haftalığım dün kontrolüm vardı 7 temmuza gün verdi doktorum 38+2 oluyor dedi
Ppatya Bebegim45 canım sana kötü bir haberim var sürüntü ile yapılıyormuş doktor çocuklara bile yapılıyor acımıyor falan dedi 10 saniye bile sürmüyor dedi
Ppatya Ppatya Bebegim45 canım korkudan ağlamaklı bir şekilde sana yazıyorum testi oldum hiç bişey yok o kadar ağladım ki beklerken boğaz 3 burun iki saniye sürmedi 🤦🏻♀️Sonradan ağladığıma utandim ama 😂😂 emin ol zerre kadar acımadı birde eskiden çubuklar kalındı şimdi daha ince rahatla diye söylemiyorum gerçekten acımadı o kadar ağladığıma hiç değmedi bile 🤲🏼
Bebegim45 Ppatya birde şu takıldı aklıma şimdi siz benden bir hafta öndesiniz ikimize de aynı güne gün vermiş dr benimki erken olmuş oluyor kafam karıştı 🤔
Ppatya Bebegim45 benimki önden gidiyormuş haftanıın bir günü ameliyat oda çarşamba bi daha ki haftaya bırakırsa seni tehliKeli olur diye alıyordur
Bebegim45 Ppatya evet benim de üç dört gün kadar önde demişti sanırım ondan sağlıklı olsunlar da inşallah gerisi önemli değil ☺️