Bebegim45 Merhaba güzel anneler sezeryan günümü aldım bugün çok şükür 7 temmuza inşallah şu an tek bildiğim iki gün öncesinden kovid testi istiyorlar doğum yapan var mı şehir hastanesinde sezeryan özellikle bilgi verebilirseniz çok sevinirim 🤗
Ppatya Bebegim45 benimde doktorum Emrah bey doğumdan sonra tecrübenizi anlatır mısınız en çok korona testini merak ediyorum kandan mı bakıyorlar yoksa sürüntü. Testi mi yapılıyor
Gulsen_Ozmen Bebegim45 Kaç haftalikken doğmuş olacak. Benim ki 38 39 arası alıyoruz dedi ama daha tarih belli değil tabi
Bebegim45 Asafimmm evet ikisini de iyi diye duymuştum bende Emrah beye tavsiye üzerine gittim çok memnunum kendisinden ☺️
Bebegim45 Ppatya inş doğumdan sonra anlatırım bende tecrübeli olanlara sormak istedim ama kimse çıkmadı korona testini de bende merak ediyorum ama büyük ihtimalle sürüntü diye tahmin ediyorum ondan daha çok korkuyorum doğumdan bu kadar korkmuyorum inanın ☺️
Ppatya Bebegim45 benim belirtilerim yoksa yaptırmayı düşünmüyorum kandan baksınlar yada sadece boğazdan burnuma sokturmam 😂😂ödüm kopuyor benimde
Ppatya Bebegim45 canım sana kötü bir haberim var sürüntü ile yapılıyormuş doktor çocuklara bile yapılıyor acımıyor falan dedi 10 saniye bile sürmüyor dedi
Ppatya Ppatya Bebegim45 canım korkudan ağlamaklı bir şekilde sana yazıyorum testi oldum hiç bişey yok o kadar ağladım ki beklerken boğaz 3 burun iki saniye sürmedi 🤦🏻♀️Sonradan ağladığıma utandim ama 😂😂 emin ol zerre kadar acımadı birde eskiden çubuklar kalındı şimdi daha ince rahatla diye söylemiyorum gerçekten acımadı o kadar ağladığıma hiç değmedi bile 🤲🏼
Bebegim45 Ppatya o zaman sizin benden önce olur ben 35 haftalığım bilgilendirirsiniz tecrübenizle ☺️Gününüzü aldınız mı peki
Ppatya Bebegim45 tabiki unutmazsam iki çocukla fırsat bulursam gün vermedi daha ya. Anesteziye gittim oraya da gönderdi ama bi daha ki kontrolde vericekmiş bakalım