Alpsmom Alpsmom Deletedmom93428 Sizde geceleri durup dururken uyanıyor musunuz? O da olmasa iyi geçiyor hamileliğim;ama uyandığım gecelerden sonra günüm yorgun geçiyor.. şimdiden geceleri bebek bakmaya başlamış gibi hissediyorum. 😍
eylusko Deletedmom93428 26+1 olduk doğum 20 eylül olarak gözüküyor benim doğum günüm 30 eylül 🌸🌸😻😻☀️☀️ tabi bizim ki 30 eylülü beklemez birde sezeryan düşününce 😝😝
Deletedmom93428 eylusko sağ salim kucağına al inşallah 💜 kendin isteyerek mi sezeryan yoksa öyke geliştiği için mi ☺️
evaburak95 Deletedmom93428 14 eylül benimde kızım olucak inşallah 🙏🏻 bu ara en çok uyuyamamaktan şikayetçiyim 🥱
Gonul_enes Deletedmom93428 bende 26+5 im, 16 eylul gozukuyor dogum tarihi, ben de 24 eylul dogumluyum, lakin sanmam ki o vakte kadar dursun, diger 2 bebemde erken dogdu benim :)))
Deletedmom93428 Gonul_enes ay evet sizinkinin arada biraz gğn farkı var 😂☺️hayırlısıyla alın kucağınıza inşallah ☺️💜😂
Redpepper 22 eylül görünüyor ama erken doğum riskim var 🤦♀️ İnşallah inşallah eylülden önce gelmesin minik biraz daha kalmalı 🙏 anası gibi başak burcu olsun
Mmoommlife Redpepper Merhaba İnşaAllah hepımız vaktı gelınce saglıkla alalım yavrularımızı🤲🏻Erken dogum rıskınız nasıl tespıt edıldi acaba?
Deletedmom93428 Redpepper ya çok geçmiş olsun inşallah zamanında gelir annesi gibi başak burcu olur 💜☺️
Pamugunannesi1 Deletedmom93428 Bizde oğlumla 26+2 den gidiyoruz. Tahmini doğum tarihi 20 Eylül ama benim fıstığım 1 hafta önden gittiği için 10 Eylül gözüküyor 🧸
Aslisila Deletedmom93428 ayyy benim Eylül sonu Ekim başı inşallah kızım geliyor zaman nasıl hızla geçti dimi 😍24+1
Deletedmom93428 Aslisila ya ben bazen diyorum zaman hiç geçmiyor bazen diyorum daha kalp atışını yeni duymadm mı ne çabuk geçti zaman ☺️
Deletedmom93428 Alpsmom evet canım çok uyanıyorum hem lavaboya hemde nefesm daralıyor arada ya da sebepsizce uyanıyorum ve tüm gün ölü gibi geziyorum 🤦♀️🤦♀️🤦♀️😬
Redpepper Mmoommlife inşallah her anne evladına sağlıkla kavuşsun 🙏 detaylı ultrason sırasında rahim ağzımda kısalık görüldü