Bu arada kızlar ilk gebeligim sizce hastane çantası için hazırlıklara baslamalıyızmı sizce yani kıyafet alısverisini yaptım ufak tefek şeylerim kaldı Kıyafetleri ilerleyen haftalarda yıkayıp çok sıcaklara kalmadan ütüleyip hazırlamak istiyorum bilmiyorum sizdede varmı beni şuan tek zorlayan sıcaklık ve maskelerin içinde birseylere koşturmak ütü zaten Temmuz agustos ayında zulüm olmasından korkuyorum