Merhaba hanımlaarr💜💜☺️ Biz oğluşumla 26+2 haftalık olduk biraz idrar yolu enfeksiyonu biraz kansızlıkla geçinip gidiyoruz 👶😬 eğer zamanında gelirse 19 eylül doğum gözüküyor👶😂 21 Eylülde benm doğum günüm Allahım sen konuyu biliyorsun 😂🙅♀️ sizin nasıl hamilelik doğumlar ne zaman oğluşunuz mu oluyor kızçeniz mi ☺️