Derya milena11 yiaa🥺 ne güzel bir tane daha örmüş inşallah bir sonraki kız olur da onda kullanırsın lila battaniyeyi💕 çok iyi anlıyorum seni bizde hep kız hissediyorduk ben değil ama eşim her bulduğu pembe şeyi alıyordu ben bıraktırıyordum 😂 umarım bir sonraki bebişlere nasip olur🤍
Merve6hg İlk park yatağı oldu, arkadaşımdan getirdim yıkadım duruyor,sonra kuvet takımı alındı,devami gelir daha erken 3 bycuk aylik 😊
milena11 Minigimyolda çok çok sevindim 🤲 allahım tamamına erdirsin kucağınıza almayı nasip etsin sağlıkla
[silindi] Minigimyolda bende dün transfer yaptırdım sizin kaç haftalık oldu çok heyecanlıyım sonucu bekliyorum :) bana kalsa şuan çocuk odasını almaya başlıcam 😂😂
Minigimyolda [silindi] 30+4 olduk çok şükür pozitifi görürsün inşallah sabırsız olunuyor ben herşeyini 20. Haftada falan tamamlamıştım bol bol avokado yemeni ve su içmeni öneririm sonrası bekleyiş zaten
Mom54544 [silindi] hayırlısı olsun hakkınızda inşallah tutunur meleğin sana canı gönülden dua ediyorum bunun için bu yolda uğraşmış biri olarak 😌
Mom54544 milena11 bende tez canliyim ama eşim sorunu vardı 😂ne gerek var daha çok erken falan filan dediği zamanlar ben küvet setini reflü yatağı mama sandalyesini almıştım hemen aynı gün annemin arkadaşından stor babynest emzirme yastığı şekilli yastıkları nevresim seti yedek kılıfları puset örtüsü minderi vs vs onları bile seçmiştim unisex olarak borcunu ödüyorum 3 aydır 😂😂 eşimin yengesi desen keza öyle halalarim babannem desen öyle basladilar eşim halen erken diyo 2 3 hafta önce gittim bimden organizlerlerini aldım geçen hafta aşıya çıkmıştım havlusu yedek nevresimi falan aldım hafta içi gide yengesine gideceğim kiyfetlere basliycaz nasipse 😍 daha 24 haftaligim 💕
milena11 Mom54544 en iyisini yapmışsın benim eşimde o kafadaydı asla dinlemedim son ay alırız diyordu. Şimdi iyiki almışız yoksa altından kalamayız diyor 😅
Mom54544 milena11 aynen mantıklı alışverişlerde başladım aslında denk geldiği için öyle oldu denk gelmese bende kıyafetle başlardim Heralde çok ciciler 😍😍 evet bayılıyorum çıkarıp seviyorum ya 😌 cinsiyet yoktu ortada unisex şeklinde başladım pembeyle devam ediyorum şu an 😂 5 seneden sonra 2 aşılama laparoskopi sonrası tüp bebekte tek denemede mucize olunca hayallerim gerçek oldu 😌☺️
milena11 asyahumam hehe valla en iyisini yapmışsın ben biberon fiyatlarını görünce şok olmuştum 😅 onlar sona kalmıştı keşke ilk alsaydım dedim 🙈
asyahumam milena11 evet cidden iyi yapmışım bak ocakta almıştım 50 liraya almışim aventi şimdi 100 kusur 😀😍 ben önce o pahalılari aradan çıkardım göğüs pompası vs iyi oldu 🤗
Mom0891 milena11 tavsiyem yenidoğan ürün az alın çnkü bebeklerimiz hızlı büyüyor🥰 3-6 aylık bir tık fazla olabilir .Aylarını da hesaplayın hangi mevsime geliyor diye ona göre yazlık kışlık alın😘😘❤️
Mom54544 Mom0891 4 tane alt üst yenidoğan 5 tane zıbın düşünüyorum yenidoğan kalanlaro alt üst patiksiz takım olarak 3.6 düşünüyorum 3 4 parça da değişmezse magazada gördüklerimle fikrim 😂
milena11 Mom0891 benim alışveriş bitti ya artık yeni alacaklara tavsiye olsun🥰😅 ama teşekkürler öneriler için
Seliner milena11 ben ilk olarak unicorn kostümü almıştım 🤣🤣🤣🤣 herkes şok olmuştu ama napim çok tatlıydı 🤣
milena11 Seliner 😅 kız bebiş heralde ah ah ben de ne tütüler ne etekler hayallerini kuruyorum da işte 😅