elifcicek_07 Mesela doğumu kışın ortasında yapacak anneler ne almalı hastane çantası nasıl yapılmalı biz kendimize ne almalıyız tecrübeli anneler kamooonnnn :)
Minigimyolda [silindi] amin sanada nasıp etsin emeklerinin karşılığni alırsın inşallah Rabbim kimseye aratmasın 🤲🏻
Calisananne25 İlk ne zaman aldınız ya ben 12+2yim sabırsızlanıyorum bişeyler almak için ama bizlerde 7 aydan önce alınmaz bişey annem de kayınvalidem de aynı fikirde ben nasıl sabretçem 🥺
Mrvksm Calisananne25 maddi durumunuz yerinde ise şimdiden araştırma yapın en sevdiklerinizi seçin sonra gidip alırsınız ailenizle ortak zaman belirleyip. Ben bazı şeyleri taksitle alıp doğuma kadar bitirmek istiyorum bebek arabası gibi büyük eşyaları şu sıra almayı düşünüyorum 16 haftalık bugün
milena11 Calisananne25 12+3 de cinsiyet öğrendim herşeyine başladım yani kötü düşünmemek lazım bence olumsuz çağırmamak gerek 7 ay çok uzun sonra nasıl yetişecek
Cycanbaz Ben ilk olarak beyaz kolsuz zıbınlardan almıştım 12. Haftada. Şu an 33. Haftadayız eksikler bitti gibi. Bebeğimin boyu uzun olacak doktorum da küçük şeyler almayın dedi. 😅 neyse ki çok almamıştım yenidoğan falan
2melekannesi_ milena11 ilk gebeliğimde ilk olarak eşime söylemek için anne baba yazılı ikili zıbın almıştım baba yazılı olanın içine gebelik testini koyup eşime vermiştim🤗
milena11 2melekannesi_ çok güzel düşünmüşsünüz benimde çok hayalim vardı ama hiç bişe yapamadım şoktan bağıra çağıra hadi hadi hastaneye hamileyim galiba diye dolandım evde 😅