milena11 bende tez canliyim ama eşim sorunu vardı 😂ne gerek var daha çok erken falan filan dediği zamanlar ben küvet setini reflü yatağı mama sandalyesini almıştım hemen aynı gün annemin arkadaşından stor babynest emzirme yastığı şekilli yastıkları nevresim seti yedek kılıfları puset örtüsü minderi vs vs onları bile seçmiştim unisex olarak borcunu ödüyorum 3 aydır 😂😂 eşimin yengesi desen keza öyle halalarim babannem desen öyle basladilar eşim halen erken diyo 2 3 hafta önce gittim bimden organizlerlerini aldım geçen hafta aşıya çıkmıştım havlusu yedek nevresimi falan aldım hafta içi gide yengesine gideceğim kiyfetlere basliycaz nasipse 😍 daha 24 haftaligim 💕