Babymee benim de başta 97 çıktı. 3 gün sonra da 229 çıktı. Ben kesin kimyasal falan dedim doktorumu aradım. %53 artış yeterli dedi. Sizin değeriniz güzel dedi. 3 gün sonra tekrar yaptığımda değerim daha da yükseldi. Zaten sonra da keseyi görmeye gittik. Bu defa da başka bir doktor kese küçük dedi. Kendi doktorum da kızdı. Kesen gayet güzel vs dedi. Yani bence doktorun tutumu ve tavrı çok önemli. Bilgi ve tecrübe de lazım. İnşallah sizinki de sağlıklı bir şekilde devam eder 🧡