bigunanneolucak benimde öyle olmuştu 5 haftalıkken düşükle sonuçlandı kese bile oluşmuştu ama beta HCG değri yeteri kadar yükselmiyor ise sorum olabiliyor ama üzülme vücut sağlıksız bebeği dışarı atıyor yenisine hazırlanıyor ben 1 ay sonra hmeen hamile kaldım bidaha üzülme sağlıksız bir bebekse vücut dışarı atar rabbim en kısa zamanda tekrarını sağlıksını nasip eder🥰🥰🥰